دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
89

هنرمند لرستانی تابلوی نقاشی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با عنوان «گوهر نجابت» را به موزه آستان مقدس قم اهدا نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مهران جمشیدیان، در حاشیه این مراسم گفت: تابلو گوهر نجابت در مدت دو سال طراحی و در ابعاد 100 در 75 سانتیمتر انجام پذیرفت.

وی با بیان این که دراین نقاشی چهره حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دختر امام موسی کاظم علیه السلام و بخشی از زیارت نامه این بانو به تصویر آورده شده است، گفت: این نقاشی با رنگ اکرلیک با تکنیک نقاشی و خط اجرا شد که ارتباط بصری میان مردم و بانوی کرامت برقرار سازد.

خالق تابلوی گوهر نجابت که بیش از 30 سال سابقه تدریس خط و نقاشی دارد، ادامه داد: هنرمندان باید در عرصه خدمت رسانی به اهل بیت علهیم السلام با زبان هنر ورود بیشتری داشته باشند و ارات خود را به این ساحت مقدس نشان دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون شش اثر هنری خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرده است، تصریح کرد: تابلوهایی را نیز درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس علیهماالسلام کار کرده ام که در آینده ای نزدیک در کربلا و نجف به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha