شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمودی

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه مهدی موعود (عج) قم، با حضور اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم حجت الاسلام عبد الرضا محمودی با حکم مدیر حوزه علمیه استان قم و موافقت دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی به عنوان مدیر جدید معرفی شد و از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین شامی، مدیر سابق تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، در سخنانی پیشرفت و تعالی علمی طلاب را از اولویت برنامه های این مدرسه دانست و گفت :تربیت، تهذیب نفس، پرورش و شناسایی طلاب مستعد و رفع مشکلات درسی از اولویت برنامه های این مدرسه می باشد.

مدیر جدید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) با بیان این که اساتید، امین طلاب در زمینه های اخلاقی، درسی و ... هستند، اظهارداشت: اساتید باید طوری با طلبه برخورد کند که طلبه او را امین خود بداند و بتواند مشکلات درسی اخلاقی و... را با استادخود درمیان بگذارد.

حجت الاسلام محمودی به طرح های این مدرسه اشاره کرد و ادامه داد: طرح «در محضر استاد» یکی از برنامه های موفق این مدرسه بود و امسال هم با همان قوت و بلکه بهتر از سالهای گذشته با همکاری اساتید این مدرسه برگزار خواهد شد.

وی، موضوع کمیته اساتید در 3 عنوان فقه، اصول وادبیات را از دیگر برنامه های این مدرسه برشمرد و گفت : اجرای این طرحها و نمونه های از آن، موجب ارتقا ء سطح علمی طلاب می شود و خیرات و برکات زیادی را برای مدرسه در بر خواهد داشت .

مدیر جدید مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)، نظارت برروند کارآموزشی، بررسی وضعیت آموزشی طلاب و استاندارد سازی سؤالات امتحانی را از وظائف این کمیته عنوان کرد .

وی، طرح «استاد یاری» را از دیگر برنامه های این مدرسه بیان کرد و اظهار داشت: وجود این نوع برنامه ها در بالابردن ارتقاء علمی طلاب و ایجاد نظم و انظباط بسیار کارساز و مفید خواهد بود .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha