پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جامعه مدرسین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی رحلت حجت الاسلام والمسلمین مولانا افتخار حسین انصاری رئیس العلما جامو و کشمیر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله و انا الیه راجعون)

«وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُون‏»

(آل عمران ، 104)

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین مولانا افتخار حسین انصاری، رئیس العلما جامو و کشمیر از شخصیتهای بزرگ دینی و فعالین سیاسی در شبه قاره هندوستان بوده‌اند. سابقه درخشان ایشان و خانواده بزرگوارشان در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و مذهب اهل‌بیت«علیهم السلام» بر کسی پوشیده نیست. این شخصیت بزرگوار که از یاران نزدیک انقلاب اسلامی ایران بودند، سالها مرارت ها، فشارها و تهدیدهای جانی و مالی گروه‌های تکفیری را به جان خرید و دست از جهاد دینی، علمی و اخلاقی بر نداشتند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این بزرگوار را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم»، جامعه شیعیان شبه قاره هند خصوصاً مسلمانان جامو و کشمیر و به ویژه جناب حجت الاسلام حاج شیخ عمران انصاری تسلیت عرض کرده و عزت و سربلندی شیعیان را در این منطقه و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

 

 

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha