چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست انجمن‌های اسلامی هندوستان

حوزه / دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان گفت: در پویش مسالمت‌آمیزی که این انجمن علیه کشتارهای داعش در منطقه برگزار کرد، بیش از دویست هزار داوطلب برای ارائه خدمات انسان دوستانه به قربانیان جنایات ترویستی داعش، ثبت نام کرده اند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از twocircles.net، انجمن حیدریه هندوستان، در نشستی با سایر انجمن‌های اسلامی هندوستان، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در پاریس، اعلام کرد: حملات تروریستی پاریس یادآور این حقیقت تلخ است که نهادهای بشری در پی اعمال وحشیانه داعش، در زمانه دشواری قرار گرفته اند.

حوادث پاریس؛ زنگ خطری برای دنیای امروز

مولوی کلب جواد، دبیر انجمن حیدریه در این نشست گفت: «حملات سهمگین و غیرانسانی اخیر به مردم بیگناه در پاریس، زنگ خطری دیگر برای اذهان متمدن دنیاست، و لازم است تا اقدامات بیشتری برای از بین بردن سازمان های تروریستی وحشی و بی‌فرهنگی چون داعش بکار گرفته شوند. از سوی دیگر، سکوت جامعه غرب در برابر کشتار روزانه عده زیادی از مردم بیگناه در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، لیبی و نقاط دیگر، مسئله‌ای دردناک است.»

باید پایگاه های فکری دشمن را از بین ببریم

وی تاکید کرد: «بایستی هر چه سریعتر پایگاه‌های فکری داعش را که منجر به گمراه کردن جوانان آسیب‌پذیر برای پیوستن به آنها و در نتیجه تداوم مقاصد سوء و شریرانه آنها می شود از بین ببریم. محدودسازی توانایی تروریست‌هایی چون داعش در انحراف نسل جوانِ آسیب پذیر به بهانه مذهب می تواند بزرگترین ضربه را به پیکره آنها وارد سازد. از آنجایی که دین اسلام توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است، بنابراین مسئولیت جوامع اسلامی در برخورد با این اقدامات تروریستی بسیار سنگین است.»

200 هزار نفر، آماده خدمات انسان دوستانه به قربانیان جنایات داعش

بهادر عباس نقوی، دبیرکل انجمن حیدریه هم گفت: در دو سال گذشته، سازمان اسلامی حیدریه در ایجاد آگاهی و بینش علیه گسترش تبلیغات داعش، نقش بسزایی داشته است. در کمپین مسالمت‌آمیزی که علیه کشتارهای داعش در منطقه داشته ایم، بیش از دویست هزار داوطلب برای ارائه خدمات انسان دوستانه به قربانیان جنایات ترویستی داعش، ثبت نام کرده اند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha