پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
داعش

حوزه/ شبکه های ماهواره ای غربی نشان دادن جنایت تروریست‌ها و تکفیری‌های داعش به نام اسلام و با زیرنویس جمله "اروپا بیدار شوید"، چهره منفی و خشنی را از اسلام به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام حاتمیان، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در هم اندیشی علمای شیعه و سنی، در ارومیه با اشاره به نقش عالمان دینی در جامعه، گفت: علما نقش انبیای الهی را در جامعه ایفا می کنند و هدایت عمومی و ماموریت تبیین آیات الهی را بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن راهبرد دشمن، از ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی در امت اسلامی جلوگیری کنند.

وی افزود: استکبار با استفاده از مسلمانان و ایجاد یک جریان فکری و سازماندهی شده، عوامل خود را از درون جامعه مسلمین انتخاب کرده، آموزه‌ها و تعالیم دینی را برای مردم به صورت شبهه‌انگیز مطرح می‌کند.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، ایجاد جریان‌های دینی نیازمند پشتوانه توحیدی و عقیدتی دانست و ادامه داد: جریان های تکفیری بر اساس ماموریت ابلاغی از سوی استکبار، مسلمانان را متهم به شرک می‌کنند که هیچ گونه همخوانی با مکتب اسلام ندارند و متاسفانه به نفع دشمنان اسلام دست به کشتار زنان و کودکان مسلمان می‌زنند و چهره وحشتناکی را اسلام را به دنیا معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره ای علیه اسلام ناب، افزود: شبکه های ماهواره ای غربی با نشان دادن جنایت تروریست‌ها و تکفیری‌های داعش به نام اسلام و با زیرنویس جمله "اروپا بیدار شوید"، چهره منفی و خشنی را از اسلام به نمایش می گذارند.

وی به نقش علمای شیعه و سنی در خنثی سازی توطئه های دشمنان و آگاهی بخشی به مردم اشاره کرد و گفت: علمای اسلام می توانند با انس و الفت، مردم را از دسیسه های دشمنان آگاه کرده و جوامع اسلامی را به سمت وحدت و انسجام سوق دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha