جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبک زندگی

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از اعزام بیش از 50 مبلغ به روستاهای استان در ایام عید غدیر خبرداد.

حجت الاسلام کشوری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با تبریک فرا رسیدن ایام عید غدیر خم، بر برگزاری جشن های باشکوه در این ایام تاکید کرد و اظهارداشت: غدیر، بزرگ عید شیعیان است و همگان باید با شور و شعف آن را گرامی دارند و با سبک زندگی علوی بیشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به برنامه های حوزه علمیه همدان در ایام غدیر، گفت: در دهه ولایت و مخصوصا عید غدیر، در تمام مدارس استان، جشن ها و نشست های بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان، ادامه داد: تبیین سبک زندگی علوی برای مردم از جمله تاکیدات مهم در این جشن ها است و سعی شده تا گوشه ای از ابعاد زندگی امیرالمومنین (ع) برای مردم تبیین گردد.

حجت الاسلام کشوری اضافه کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و دور افتاده استان برنامه دیگری است که در همین راستا در نظر گرفته شده تا آن دسته از مردم که دسترسی به جشن های عمومی ندارند، از این طریق در شادی اهل بیت(ع) سهیم باشند و با فضایل امام علی(ع)آشنا شوند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: بیش از 50 مبلغ در ایام عید غدیر به روستاهای فاقد روحانی استان برای تبیین واقعه غدیر اعزام خواهند شد.

وی در پایان، برگزاری جشن های عمامه گذاری 35 طلبه، با حضور علما، اساتید و طلاب را از دیگر برنامه های حوزه علمیه همدان در ایام غدیر اعلام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha