سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری از آغاز به کار نخستین مرکز تخصصی در حوزه این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد مردانی، معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های این معاونت اظهارداشت: این معاونت وظایف بسیاری را بر عهده دارد که پیگیری مسایل امور واحدهای آموزشی، بررسی مشکلات این بخش، تکمیل و ساماندهی کادر علمی و آموزشی و پیگیری مشکلات اساتید و طلاب از جمله موارد مهم آن است.

ساماندهی امور مربوط به ساخت مدارس و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه را از دیگر وظایف این معاونت برشمرد وی ادامه داد: در همین راستا موافقت اصولی دو مدرسه علمیه در حال پیگیری است تا پس از مجوزهای لازم کار تاسیس انها آغاز گردد.

حجت الاسلام مردانی، خاطرنشان ساخت: با اشاره به نیاز استان در زمینه توسعه کیفی مدارس نیز طی سالهای گذشته طرح ایجاد مراکز تخصصی حوزه در استان مطرح و سال گذشته یکی از این مراکز ایجاد و از مهرماه سال جاری کار خود را در استان آغاز کرده است.

به گفته وی هم اکنون طلاب استان در مرکز تخصصی رشته کلام آموزش های لازم را به صورت تخصصی فرا می گیرند.

معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری در پایان یادآورشد: تا بحال 8 مدرسه علمیه با حدود 800 طلبه در استان فعال بوده و 70 نفر از اساتید و کادر مدارس عهده دار تربیت طلاب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha