جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت اله طباطبایی نژاد

حوزه / امام جمعه اصفهان گفت: علمای شیعه، نگهبانان اسلام ناب و مرزهای اعتقادی هستند، مرزهایی که در یک طرف آن اسلام و در طرف دیگر لشکریان ابلیس و شیطان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در ششمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان، اظهار کرد: تا کنون با عنایت خود شهدا، موفق به برگزاری باشکوه پنج دوره کنگره سالانه شهدای روحانی و طلبه در استان اصفهان شده ایم و امروزن نیز کنگره ششم برگزار شد.

وی با اشاره به این که استان اصفهان بیش از 570 شهید روحانی و طلبه را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است، گفت: یادواره های شهدای روحانی در طول شش سال گذشته با هدف فخر فروشی به دیگر استان ها برگزار نشده است، بلکه هدف ما از برگزاری کنگره ها، بیان پیشتازی قشر روحانیت در مواجه و مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام در هر عرصه ای است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: عامل به عمل بودن از ویژگی های  روحانیت شیعه است و شهادت بیش از 4500 روحانی و طلبه در دوران دفاع مقدس، گواه بر این ادعا است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: طبق روایات و احادیث ائمه اطهار(ع) مومن کسی است که علاوه بر اقرار زبانی و حتی قلبی بر ایمان به خدا، با عمل نیز ایمان خود را ثابت کند. شهدا با جهاد در راه خدا، صدق در ایمان خود را برهمگان ثابت کردند.

وی تاکید کرد: علمای شیعه نگهبانان اسلام و مرزهای اعتقادی هستند، مرزهایی که در یک طرف آن اسلام و در طرف دیگر لشکریان ابلیس و شیطان قرار دارند.

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین حراست از اعتقادات مسلمین در مقابل ترفندهای ابلیس را بر عهده علمای شیعه دانست و گفت: امت اسلامی ایران با رهبری امام راحل و به پشتوانه رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، آنچنان مشت محکمی به دهان استکبار و دولت‌های غربی زد که تا سالیان سال جرأت تصور حمله به ایران راهم نخواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha