شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران ارتحال آیت الله مهدوی کنی ریس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به ارتحال آیت الله مهدوی کنی گفت: ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت آیه الله مهدوی کنی(رحمة الله علیه) موجب تأسف و تألم خاطر بسیار گردید. آن بزرگوار عمر گرانقدر خویش را صرف تحصیل علم و تربیت شاگردان و مجاهدت در راه دین نمود و فقدان ایشان ضایعهای بزرگ برای حوزههای علمیه و جامعه دانشگاهی است.

وی افزود:خاطره مبارزات ایشان با رژیم فاسد گذشته و همراهی وی با حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) در راه تشکیل حکومت اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

 تولیت مسجد مقدس جمکران  خاطرنشان کرد:  این ضایعه بزرگ به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) و حوزههای علمیه و عموم مؤمنین خصوصاً خاندان محترم و آقازادگان مکرّم و علاقه مندان و ارادتمندان به ایشان تسلیت می گویم و  از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم غفران واسع و درجات رفیعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha