شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 338707
۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
حجت الاسلام غفوری - تهران

حوزه/ آیین تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان تهران، با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور و شخصیت های حوزوی، در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی، برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان تهران، صبح امروز با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیرحوزه های علمیه، رئیس و اعضای شورای حوزه علمیه تهران، شخصیت های حوزوی، مدیران مدارس علمیه و تنی چند از مسئولین مراکز حوزوی، در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در سخنانی با تسلیت ایام عزای حسینی، به تبیین جایگاه حوزه و روحانیت و نقش اثرگذار آنان در جامعه پرداخت.

آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور سخنران بعدی این مراسم بود که در سخنانی با اشاره به رشد و توسعه حوزه ها، گفت: حوزه در مسیر تحول و رشد روز افزون قرار دارد

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین خسرو شاهی، مدیر سابق حوزه علمیه تهران نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های حوز ه استان در دوران تصدی خود  ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، مدیر جدید حوزه علمیه استان تهران، آخرین سخنران این مراسم بود که با اشاره به جایگاه ویژه حوزه استان، به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: خدمت به حوزه و روحانیت، خدمت به امام زمان(عج) و افتخار بزرگی است.

در این مراسم همچنین حکم مدیر جدید حوزه علمیه تهران قرائت و توسط آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور به وی اعطاء شد.

برپایه این گزارش، از سوابق اجرایی مدیر جدید حوزه علمیه استان تهران می توان به معاونت آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور، مدیر کلی امور اساتید معاونت آموزش حوزه، مدیریت حوزه علمیه چهار محال و بختیاری و امامت جمعه شهرستان‌های اسلام آباد غرب، آران و بیدگل، تنکابن، دلیجان و شهر پردیسان قم اشاره کرد.

انتهای پیام 3/313 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha