سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماندگاری

حوزه/ رئیس موسسه روایت سیره شهدا با ابراز تاسف شدید از این که برخی مهدکودک ها حرکات موزون و رقاصی به کودکان آموزش می دهند، اظهار داشت: تصاویر و فیلم های رقاصی به کودکان در سایت ها و شبکه های مجازی موجود است که کودکان با حرکات موزون و آهنگ ها آموزش رقص می گیرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری چهارشنبه شنبه شب در جمع سوگواران حسینی(ع) هیئت رزمندگان اسلام استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به این که انسان، موجود نیازمندی است  که برای تامین نیازهای خود تلاش می کند، اظهار داشت: برای برطرف کردن نیازهای عمومی خود نیازمند تجارت هستیم که این معامله ها به صورت حق و یا باطل است.

وی با تقسیم اهداف و فرایند تجارت به حسینی و یزینی به تاثیر دیانت در امور زندگی از جمله تربیت کودکان اشاره کرد و گفت:: اگر  دیانت را در بازی ها، اسباب بازی و هم بازی‌های کودکان رعایت کنیم آنان نیز تجارت حسینی می کنند؛ مروز دشمنان قسم خورده در تلاش هستند تا توطئه های شوم خود علیه کودکان را اجرایی کنند.

*نقش بازی های رایانه ای در تخریب دین

کارشناس برنامه های معارفی صداوسیما افزود: متاسفانه بازی های کامپیوتری علیه اسلام و دیانت است، چرا که در این بازی های رایانه ای به کودکان یاد می دهند مسلمانان را بکشید و مساجد را منفجر کنید تا به مراحل بعد راه یابید. 

سخنران مراسم با بیان این که از حقوق فرزندان نسبت به پدرو مادر نام نیک گذاشتن بر روی آن ها است، گفت: در روز قیامت برخی فرزندان از پدر و مادر خود گلایه می کنند، چرا به خوبی، آن ها را تربیت و یا نام زیبا برای آن ها انتخاب نکرده اند.

*آثار شوم عروسک ها در تربیت کودکان

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به این که عروسک های باربی و عریان در دستان دختران ما قرار دارد، ابراز داشت: امروز وقتی در دست دختران ما عروسک های عریان قرار دارد چگونه توقع داریم در آینده باحجاب باشند.

*برخی مهدکودک ها، رقاص تربیت می کنند

وی با ابراز تاسف شدید از این که برخی مهدکودک ها حرکات موزون و رقاصی به کودکان آموزش می دهند ، اظهار داشت: تصاویر و فیلم های رقاصی به کودکان در سایت ها و شبکه های مجازی موجود است که کودکان با حرکات موزون و آهنگ ها آموزش رقص می گیرند و بعد ما ادعا می کنیم، باید کودکانی تربیت کنیم که به معراج بروند!

کارشناس برنامه های معارفی صداوسیما افزود: در گذشته، مادربزرگ ها و والدین با اشعار و قصه ها معارف را به کودکان تعلیم می دادند.

*هدف آمریکا غارت گری است

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه آمریکا هدف استعماری خود را پنهان می‌کند و هیچ گاه نمی گوید که هدف از ورود به منطقه خاورمیانه برای غارت کردن است، ابراز داشت: آمریکا به ملت ها می گوید برای ایجاد دموکراسی و آزادی و حقوق بشر آمده ایم.     

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که تلاش از ویژگی‌های دوران نوجوانی که عموما بی هدف می باشد، گفت: ما می توانیم به زیبایی برای نوجوانان اهداف زیبا تعیین کنیم که نمونه آن 36 هزار شهید دانش آموز هستند که در راه انقلاب گام برداشتند. 

*تربیت حسینی بمب اتم کشور است

وی با اشاره به این که اگر به نوجوانان الگو داده نشود آن ها آسیب پذیر خواهند شد، ابراز داشت: اگرنوجوانان تربیت حسینی شوند همانند هر بمب اتم بر سر دشمنان فرود خواهند آمد.

این سخنران افزود: امروز باید توجه داشته باشیم نباید نوجوانان را تحقیر کنیم و بگوییم شما بچه هستید، بلکه باید به آن ها تحرک هدف مند را آموزش دهیم.

*از تربیت نوجوانان نباید غافل شد

کارشناس برنامه های معارفی صداوسیما با بیان این که شهدای نوجوان از مصادیق بارز تربیت حسینی هستند، گقت: اگر از تربیت حسینی نوجوانان غافل شویم در آینده شاهد آسیب های مختلفی در جامعه خواهیم بود.  

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پایان با اشاره به تجارت حسینی و یزیدی گفت: جوانان به دنبال زیبایی هستند؛ دو نوع زیبایی ظاهری و باطنی داریم ما باید به دنبال زیبایی باشیم که مورد توجه امام زمان(عج) باشد.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha