جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امینی مسجد سلیمان

حوزه/ امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به کشتار شیعیان در برخی کشورهای اسلامی گفت: بهترین راه برای ایستادگی و مقابله در برابر اینگونه اعمال ننگین، وحدت و تبعیت از رهبران و بزرگان فکری جهان اسلام به ویژه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است.

حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به کشتار بی رحمانه شیعیان در عربستان و پاکستان، گفت: هرموقع دشمن از حیث نرم افزاری، تفکر و منطق کم می‌آورد، اقدام به خشونت و کشتار مردم بی گناه و مظلوم می کند.

وی این اقدام دشمنان را نشان از به بن بست رسیدن اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: پیروزی تفکر و فرهنگ ناب اسلامی با محوریت تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و گسترش آن دشمنان را ناامید کرده است.

امام جمعه مسجد سلیمان، با اشاره به کلام گهربار امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» و «بکشید مارا، ملت بیدار تر می شوند»، تصریح کرد: متأسفانه دشمنان تهی مغر هنوز هم نمی دانند که با انجام این کارهای خشن و بی منطق، نه تنها از ارادتمندان مکتب تشیع کاسته نخواهد شد، بلکه به صورت چشم گیری به طرفداران این مکتب الهی اضافه می شود.

حجت الاسلام امینی در ادامه بیان داشت: اگر شیعیان بدانند که کشتن و ریختن خون آنها، سبب مستحکم شدن ریشه های اسلام می شود، هیچ گاه نسبت به این اقدام های خصمانه دشمنان نه تنها تضعیف نمی شوند، بلکه نسبت به فدا کردن جان و مال خود استقبال بیشتری هم می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان، با اشاره به وظیفه و رسالت اصحاب رسانه در این برهه از زمان، گفت: امروز اگر در اروپا قطره خونی از دماغ یک یهودی بیرون بیاد، جهان رسانه در این واقعه داغدار و اسفناک می شود، آنگاه این همه کشتار مظلومانه رخ می دهد و آهی از ناله یک انسان بیدار بلند نمی شود و این مسأله نشان از عدم گستردگی فعالیت های رسانه ای نظام است.

وی افزود: اگر صاحبان رسانه بتوانند به اندازه کافی به این مسایل توجه و روی آنها با ظرافت کار کنند، ملت های بیدار و آزادی خواهی هستند، که با شنیدن آنها به سوی ما بیایند و در مقابل این همه بیداری و ظلمت ایستادگی کنند.

امام جمعه مسجد سلیمان در پایان با تأکید بر هوشمندی و بصیرت ملت های مسلمان، اظهار داشت: امروز بر همه ملت های مسلمان لازم است تا هوشمندی خود را حفظ کرده و بدانند که این گونه اعمال با هدف تفرقه میان ملت های اسلامی رخ می‌دهد و مبادا بخواهند اعمال متقابلی انجام دهند؛ از این رو بهترین راه برای ایستادگی و مقابله در برابر اینگونه اعمال ننگین، وحدت و تبعیت از رهبران و بزرگان فکری جهان اسلام به ویژه ولی امر مسلمین آیت‌الله العظمی خامنه ای است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • س IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    0 0
    به نام خدا سلام چه خوب است که اخبار به تفکیک استان ها نیز قابل نمایش و دسترسی باشد. سایت خبری مفید و اختصاصی خوبی دارید. موفق باشید.