جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قیس خزعلی

حوزه/ دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق گفت: داعش و غرب به دنبال تجزیه عراق و تجزیه مناطق زیارتی از هم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین  قیس خزعلی  ظهر امروز در دیداربا  آیت‌الله العظمی  نوری همدانی با اشاره به پیروزی های گروه های جهادی شیعی در عراق گفت: از وقتی که حکومت شیعه در عراق تمرکز یافته است گروه های شیعه در عراق منسجم تر شده اند.

وی افزود: پیروزی های مقاومت اسلامی از جمله عصایب اهل حق مدیون رشادت ها و نیروهای جهادی و حمایت علما  است و خوشبختانه نیروهای متخصص ایرانی نیز حمایت فکری خوبی برای ما داشته اند.

دبیرکل مقاومت اسلامی عصائب اهل حق عراق خاطرنشان کرد: تصرف شهرهای مختلف عراق با توجه به اهمیت استراتژیک آنها صورت گرفت که یکی از آنها شهر آمرلی بود.

وی افزود: یکی از دلایل اهمیت شهر آمرلی به واسطه  این که راه وصل به سامرا است و این که این شهر در محاصره داعش بود بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام خزعلی خاطرنشان کرد:پس از تصرف جرف‌الصخر خوشبختانه بخش عمده ای از تهدیدات داعش فرونشست و این تهدیدات بیشتر روی زائران کربلا بوده است.

وی افزود: با اجرای این عملیات امنیت مسیر تردد زائرانی که به کربلا عزیمت می‌کنند محقق شده و با پاکسازی جرف‌الصخر کربلا امن شده است؛ درمنطقه جرف‌الصخر آمریکایی‌ها چند ماه جنگیدند؛ ولی به موفقیتی دست نیافتند، یادآور شد: نیروهای مقاومت در یک روز توانستند منطقه را تصرف کنند.

حجت الاسلام خزعلی خاطرنشان کرد: داعش و غرب به دنبال تجزیه عراق و تجزیه مناطق زیارتی از هم است که عملیات های ما باعث شده است که آنها نتوانند این کار را بکنند و مناطق تحت نظر آنها را تکه تکه کرده ایم تا نتوانند آنها را به شکل یکپارچه به یک واحد مستقل تجزیه شده بدل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha