چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام عابدینی قزوین

حوزه / عده ای به جان امر به معروف و نهی از منکر افتاده اند تا با اقدامات خود، چهره زشتی از این فریضه نشان دهندکه این کار، تهمت عملی و جنگ علنی با امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های قزوین، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: در وقایع اخیری که در اصفهان و استان های دیگر به وقوع پیوست عده ای به جان امر به معروف و نهی از منکر افتاده اند  تا با اقدامات خود، چهره زشتی از این فریضه  نشان دهند که این کار، تهمت عملی و جنگ علنی با امر به معروف و نهی از منکر  است.

وی افزود:  این کار  نوعی اسیدپاشی به صورت امر به معروف و نهی از منکر بوده و هیچ کس نمی تواند تصور کند که آمر به معروف، خودش اهل جنایت باشد.

 امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: این جریان نه تنها به آمران به معروف ربطی ندارد، بلکه درخواست خود آمران به معروف و ناهیان از منکر این است که عاملان این جریان به شدت مجازات شوند.

مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جزو عاطفی ترین و با محبت ترین دستورات دینی است و کسی که امر به معروف و نهی از منکر انجام می دهد در تلاش است تا مردم را هدایت کند.

وی افزود: آمرین به معروف در واقع مدافعین ناموس مردم هستند که با بذل جان خویش در راه احیا امور دینی قدم می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر دارای شرایط و مراحلی است که به مجازات و جنایت منجر نمی شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های قزوین خاطرنشان کرد: گاهی اوقات برخی از افراد به تبعیت از بیگانگان در صدد سوء استفاده از وقایع کشور بوده و سعی می کنند تا مسائل را به گونه ای دیگر نشان دهند که در حادثه اسید پاشی هم شاهد این امر بودیم و دشمنان اسلام و نظام سعی می کردند تا عاملین اصلی این جنایت را به گونه ای دیگر معرفی کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha