دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
قبلان

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از جامعه اسلامی و عربی خواست توجه خود را بر یاری فلسطین متمرکز کنند و با این مساله با صداقت و آگاهی برخورد کنند چرا که ملت فلسطین به حال خود رها شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اسلامی شیعی لبنان خواستار حمایت لجستیکی و تسلیحاتی از ارتش لبنان شد تا ارتش بتواند همچون دژی محکم از استقلال و حاکمیت لبنان دفاع کند و در کمین سرکشان و منحرفان باشد.

وی از جامعه اسلامی و عربی خواست توجه خود را بر یاری فلسطین متمرکز کنند و با این مساله با صداقت و آگاهی برخورد کنند چرا که ملت فلسطین به حال خود رها شده اند.

شیخ قبلان افزود: ما باید از ملت فلسطین محافظت و از حق آنها دفاع کنیم و با تلاش صهیونیست ها برای یهودی سازی قدس شریف برخورد کنیم؛ چرا که قدس، سرزمین انبیا است و ما باید دست به دست هم دهیم تا دشمن متجاوز را از قدس و کلیساها و مساجد فلسطین دور سازیم که فلسطین ذخیره هر مؤمن است و همه ما باید مراقب باشیم در این شرایط از فتنه های داخلی دوری کنیم و همه در راه حفظ ملت فلسطین و نجات مقدسات این سرزمین از چنگال یهودی سازی تلاش کنیم.

خاطر نشان می شود، موضوع صداقت در قضیه فلسطین که شیخ قبلان به آن اشاره کرده است، از امور مهم در حل مساله فلسطین به شمار می رود زیرا متاسفانه بسیاری از سران عرب از فلسطین و بحران فلسطین سخن می گویند اما در تعاملات پیدا و پنهان شان، با دشمنان فلسطین دوستی و رفاقت دارند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha