شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی «طهورا» از برگزاری چهارمین دوره سیر مطالعاتی حجاب و عفاف ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام نورزاده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری چهارمین دوره سیر مطالعاتی حجاب و عفاف، گفت: این دوره با هدف اعتلای فرهنگ فاطمی و پاسخ به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

*سرفصل های مطالعاتی

وی تربیت نیروی مبلّغ و پژوهشگر متخصص در حوزه حجاب و عفاف را از اهداف برگزاری این سیر عنوان کرد و اظهار داشت: این دوره با پنج سرفصل مطالعاتی در موضوعات تخصصی تفاوت‌های زن و مرد، آشنایی با فمینیسم، مباحث نظری خانواده، متون در حوزه عفاف و حجاب و متون در حوزه آسیب‌های اجتماعی برگزار می گردد.

*ثبت نام تا 10 آذر 1393

معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا ابراز داشت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام حداکثر تا 10 آذر ماه 93 به سایت مؤسسه به آدرس: tahoorahejab.ir مراجعه و یا حضورا به مؤسسه مراجعه نمایند.

*شرایط ثبت نام

حجت الاسلام نورزاده خاطرنشان ساخت: از شرایط حضور در این سیر مطالعاتی، اتمام حداقل سطح 2 حوزه و قبولی در مصاحبه می باشد.

وی یادآور شد: علاقه مندان برای ثبت نام باید یک قطعه عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، ارزیابی تحصیلی و تکمیل فرم پذیرش به همراه داشته باشند.

*مزایای دوره

معاون آموزش مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا تصریح کرد: اعطای گواهینامه، حمایت از پایان نامه های مرتبط با حجاب و عفاف، به کارگیری در تبلیغ تخصصی حجاب، معرفی افراد به عنوان کارشناس به نهادهای در خواست کننده و به کارگیری در پروژه های پژوهشی از مزایای این دوره می باشد.

حجت الاسلام نورزاده در پایان بیان داشت: علاقه مندان برای ثبت نام حضوری می توانند به آدرس: قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، کوچه 22، پلاک 43 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537735025 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha