دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابوالحسن نواب

رئیس هیئت ‌مدیره مرکزخدمات با بیان این که این مرکز همه روحانیون را در خدمات خود شریک کرده است و این از افتخارات ‏است گفت: مرکز خدمات امروز به‌ یک‌نهاد تاثیر گذار و قدرتمند، تبدیل‌شده که مسلط به همه ‏اطلاعات روحانیونی است که در ایران زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  و المسلمین ابوالحسن نواب، امروز در همایش طلاب و روحانیون ‏حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد  با بیان  این که این جلسه به مناسبت ‏دهمین هزاره، مناز ل مسکونی طلاب در شهرک پردیسان  ونیز رونمایی از طرح جامع مسکن برگزار شده است اظهارداشت: مسکن یکی از ضروریات اقشار مختلف مردم به خصوص طلاب است.‏

رئیس هیئت‌مدیره مرکزخدمات حوزه های علمیه، بیان داشت: مرکز خدمات در طی بیست‌وسه سال خدمت خود ‏توانسته است، با حفظ تکریم خانواده، زی طلبگی، و تجلیل از نخبگان  خدمات ارئه دهد.

حجت‌الاسلام والمسملین  نواب اظهار داشت: مرکز خدمات امروز به‌ یک‌نهاد تاثیر گذار و  قدرتمند، تبدیل‌شده که مسلط به همه ‏اطلاعات روحانیونی است که در ایران زندگی می‌کنند.

وی افزود: مرکز خدمات همه روحانیون را در خدمات خود شریک کرده است و این از افتخارات این مرکز ‏است.‏

رئیس هیئت‌مدیره مرکزخدمات بیان داشت: مرکز خدمات با حفظ ارزش‌ها و عزت طلاب، رعایت ‏زی طلبگی، حفظ و هویت طلبگی، حفظ و ارتباط روحانیت و مردم، حفظ کرامت انسانی، عدالت محوری، به راه خود ادامه می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب اظهار داشت:  روحانیون نباید در قم متمرکز شوند، خانه‌های پردیسان خوابگاه‌های ‏متأهلین در ایام تحصیلی است و بعد از تحصیل باید به شهرهای خود برگردند.‏

رئیس دانشگاه ادیان ومذاهب  با بیان این که مرکز خدمات باید الگویی برای سایر مراکز باشد بیان داشت: این مرکز  تلاش کرده تا طلبه با همه عزت‌نفس، قناعت در زندگی  صاحب مسکن شود ‏و هیچ نوع کمکی غیر از وام‌های که به مسکن مهر داده‌شده است به این مرکز نشده است.

انتهای پیام 16/313‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha