شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن

حوزه / معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری "نورالهدی" در استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: مسابقه سراسری تفسیر "نورالهدی" در راستاي ترويج و گسترش فرهنگ غني قرآن كريم و آشنايي اقشار مختلف مردم با مفاهيم و تفسير قرآن كريم و در جهت اجراي منويات و تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر «تدبر در آيات قرآن كريم» هر سال توسط سازمان دارالقرآن الكريم با همكاري ادارات كل تبليغات اسلامي استان ها در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: هفتمین دوره این مسابقات، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه 14 آذرماه در استان قزوین با شرکت 39 نفر از علاقه مندان قرآنی، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: منبع این دوره از مسابقات جزء های  ۲۱، ۲۲و۲۳  از  تفسیر نمونه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی بود که هر کدام از شرکت کنندگان باید به سوالات بخش ثبت نامی خود جواب می دادند.

معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: نتایج این دوره یک ماه دیگر اعلام خواهد شد و چنانچه شرکت کنندگان به 70  درصد سوالات پاسخ صحیح بدهند از جوایزی همچون حج عمره، عتبات عالیات، مشهد مقدس و جایزه نقدی بهره مند شده و علاوه بر آن، گواهینامه آشنائی با جزء مربوطه را هم دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha