جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عزاداری شب اربعین در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)

حوزه/ برنامه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته جاری، شامل سخنرانی‌ها، مداحی ها و مراسم، می‌باشد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سخنرانی حرم مطهر همه روزه قبل از نماز ظهر با حضور حجج اسلام رحیم محمدی ایلامی، علی اصغر همتیان، حسین سعیدیان و سید صادق محمدی برگزار می‌‌شود.

بر اساس این گزارش، در این هفته، ویژه برنامه زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در موضوعات مختلف اعتقادی، مهدویت، احکام و... با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم حجج اسلام  تراشیون، وحیدپور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و نصاری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

سخنرانی بعد از نماز عشا در هفته جاری با حضور حجج اسلام والمسلمین رفیعی و میرباقری و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام، اسلام میرزایی، مهدی سلحشور، علی اکبر بهنام مهر و حسن شالبافان خواهد بود.

دعای توسل همچون هفته های گذشته در شامگاه سه شنبه،  25 آذر توسط هیئت جانبازان قم برگزار و دعای کمیل در روز پنجشنبه 27 آذرماه جاری بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی حاج مهدی سلحشور در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) قرائت می گردد.

بر اساس این گزارش، زیارت جامعه کبیره این هفته پنجشنبه، ساعت 21:30 توسط حجت الاسلام شهیدی و دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، 28آذر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکدار و مداحی حاج حسین حقی قرائت می  شود.

خاطرنشان می شود آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید محمد سعیدی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha