شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عزاداری

مدیر کل روابط عمومی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: همکاری همه ارگان ها و نهاد ها در برپایی مراسم عزاداری محرم و صفر به لحاظ کمی و کیفی بیشتر از گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان، گفت: هماهنگی و هم یاری هیئت ها و نهادها در برپایی  عزاداری اهل بیت علیهم السلام مثال زدنی بود.

وی افزود: حضور به موقع  هیئت های عزاداری  و حرکت در مسیر های از پیش تعیین شده موجب دلگرمی مدیران و مسئولان شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها بود که خوشبختانه شاهد هیچگونه مشکلی در 2 ماه عزاداری در حرم مطهر نبودیم.

حجت الاسلام صادقی گفت: با توجه به نحوه عزادرای ملت ایران طی سالیان متمادی، هر ساله بر شکوه این مراسم افزوده می شود و در شهر مقدس قم نیز هیئت های عزادرای از نقاط مختف شهر با حضور در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها با رعایت موازین شرعی، ضمن اقامه سوگواری، این مصیبت عظمی را به کریمه اهل بیت علیهاالسلام تسلیت گفتند.

وی افزود: خوشبختانه  مجموعه خادمین بارگاه کریمه اهل بیت سلام الله علیها با برنامه ریزی های انجام شده توانستند گام های مؤثر  و بزرگی را در پذیرایی از زائران و مجاوران صورت دهند که بر پایی همه برنامه ها در زمان و نظم خاص نشان از این هماهنگی و همبستگی خدمت به مردم بود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: همکاری همه ارگان ها و نهاد ها در برپایی مراسم عزاداری محرم و صفر به لحاظ کمی و کیفی بیشتر از گذشته بود.

وی حضور به موقع ارگان ها خدمت رسان در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را موجب ایجاد فضایی مناسب برای عزادرای توصیف کرد و گفت: شهرداری قم با تلاش فراوان در تمیز نگهداشتن فضای عمومی معابر اصلی شهر که منتهی به حرم مطهر می شد اقدامات خوبی را صورت داد و با فضاسازی مناسب رنگ و بوی  خاصی به شهر داده بود.

حجت الاسلام صادقی آرمان به همکاری مدیریت عالی استان در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها اشاره کرد و افزود: استانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، در اجرای امنیت مناسب و در خور شأن شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها حضور مؤثر و به موقع داشتند و تلاش نیروهای امنیتی در برگزاری بهتر مراسم و مقابله با تهدیدات احتمالی نیز جای تقدیر و تشکر را دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha