دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیشرفت

حوزه/ دبیر همایش ملی پیشرفت از منظر قرآن و حدیث گفت: مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کمیته علمی همایش تا روز سه شنبه 30 دی ماه 1393 تمديد شد.

حجت الاسلام و المسلمين مهدی رجایی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده و درخواست‌ها و تماس‌های مکرر اساتيد، دانشجويان و پژوهشگران عزيز برای تمدید زمان ارسال مقاله، مهلت ارسال تا روز سه شنبه 30 دی ماه 1393  تمديد شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش واکاوی اهمیت موضوع پیشرفت اسلامی از منظر قرآن و حدیث و بهره‌گیری از دانش اساتید و پژوهشگران محترم در استخراج مباحث پیشرفت از منابع قرآن و حدیث است.

دبیر همایش ملی پیشرفت از منظر قرآن و حدیث با اشاره به محورها و موضوعات مقالات همایش افزود: ماهیت و مؤلفه های پیشرفت اسلامی، مبانی و اصول پیشرفت اسلامی، ویژگی ها و شاخص های جامعه پیشرفته از منظر قرآن و حدیث و عوامل و موانع پیشرفت اسلامی و بررسی انتقادی مبانی و شاخص های توسعه، محورهای مقالات ارسالی به این همایش هستند.

وی با بیان اینکه نتایج بررسی مقالات دریافتی پس از داوری به تدریج به اطلاع نویسندگان مقالات رسانده می‌شود، یادآورشد: با توجه به زمان باقیمانده تا پایان مهلت ارسال مقالات، توصیه می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به تهیه مقالات در قالب فرمت ارائه شده در سایت همایش، اقدام کنید و ارسال مقاله را به روزهای پایانی موکول نکنید.

حجت الاسلام و المسلمين رجایی به امتیازات مقالات برگزیده در این همایش اشاره کرد و گفت: رتبه اول، ارائه در جلسه عمومی همایش؛ رتبه دوم، ارائه در کمیسیون های تخصصی؛ چاپ و نشر مقالات رتبه اول تا سوم در کتاب مجموعه مقالات همایش و اهدای هدایا به مقالات برگزیده، امتیازات مقالات برگزیده در این همایش است.

وی در پایان اظهار کرد: همایش ملی پیشرفت از منظر قرآن و حدیث، در 30 بهمن ماه سال 1393 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد و پژوهشگران و فرهيختگان مي توانند مقالات خود را تا تاريخ اعلام شده، از طریق وبگاه همایش به نشانی www.olgou.org  ارسال کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha