یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ احمد الزین

حوزه/آمریکا به دنبال غارت اموال کشورهای اسلامی و مصادره آنها به نفع رژیم صهیونیستی است و به همین خاطر است که ما به راه آیت الله العظمی خامنه ای ایمان داریم و پشت سر رهبری الهی ایشان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ احمد الزین، عصر امروز در همایش تجلیل از شخصیت های تقریبی جهان اسلام، در بیست و هشتمین کنفرانس اسلامی، در تهران، گفت: رهبران جهان اسلام حتی در سطح روسای جهان عرب ، حرکتی در زمینه اهانت به مقدسات ما در سطح جهان نمی کند، که جای تعجب دارد.

وی افزود: رهبران ما نتوانستند که حقیقت اسلام را پیاده کنند و ما این توفیق را نداشتیم که قطعنامه ها و مصوبات ما اجرا شود که این عدم اجرا، به خاطر منافع سرمایه داری صهیونیست هاست.

الزین بیان کرد: از طرف نیروها و قدرت های استکباری این مصوبات به رهبران کشورهای اسلامی دیکته می شود و از رهبران ما می خواهند که این مصوبات را یک به یک اجرا کنند که ما بهای این مساله را با آبروی خود می پردازیم که این مساله همه ما را غمگین می کند.

رئیس هیات امنای تجمع العلمای مسلمین لبنان، گفت: مادامی که تهران به آن سیاست قانونی خود تمسک جسته و در برابر هرگونه مصوبه ای که بوی وابستگی به صهیونیست هاست مقاومت می کند، تهران می تواند در شانی باشد که ما را نجات دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که به دست امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و تداوم آن را با حضور آیت الله العظمی خامنه ای شاهد هستیم، جریان وحدت را هدایت می کند؛ امام راحل در همان ابتدا گفتند که من می خواهم کشور اسلامی ایجاد کنم که دستورات خود را از اسلام و سنت پیامبر و سیاست اهل بیت(ع) می گیرد که در قانون اساسی انقلاب اسلامی نیز همه این مسایل جانمایی شد.

الزین بیان کرد: ایشان همیشه خواستار وحدت حقیقی از ملت فلسطین و وحدت اسلامی بودند؛ ایشان می گفتند که اسرا.یل یک غده سرطانی است؛ خط انقلابی ایران که سرمنشا آن به راهبری امام راحل و امام خامنه ای است می تواند ما را هدایت کند.

رئیس هیات امنای تجمع العلمای مسلمین لبنان، گفت: در این کشور یک سیاست قانونی و شرعی است که در مقابل هرگونه نیروهای استکباری ایستاده است؛ آمریکا به دنبال غارت اموال کشورهای اسلامی و مصادره آنها به نفع رژیم صهیونیستی است و به همین خاطر است که ما به راه آیت الله العظمی خامنه ای ایمان داریم و پشت سر رهبری الهی ایشان هستیم.

وی اظهارکرد: پیروزی های سید حسن نصرالله از ثمرات شیرین انقلاب اسلامی است و من مطمن هستم که روزی پشت سر اماممان در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha