دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاضلیان

امام جمعه ملایر و عضو شورای مدیریت حوزه‌ علمیه استان همدان، حوزه‌های علمیه را مرکز ترویج دین و حفظ دیانت مردم و پیاده سازی فرمایشات امام زمان(عج) دانست و بر لزوم تلاش برای تقویت حوزه‌ها تاکید کرد.

آیت الله سیدرضا فاضلیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به ضرورت تقویت حوزه های علمیه و نقش علما در این زمینه، اظهارداشت: علما نایب عام امام زمان(عج) هستند و باید کارهایی که مقصود آن بزرگوار است را عملیاتی و اجرا کنند.

امام جمعه ملایر، حوزه‌های علمیه را مرکز ترویج دین و حفظ دیانت مردم و پیاده سازی فرمایشات امام زمان(عج) دانست و بر لزوم تلاش برای تقویت حوزه‌ها تاکید کرد.

آیت الله فاضلیان در ادامه به تشریح بخشی از فعالیت‌های حوزه علمیه ملایر پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 350 نفر از برادران و بیش از 100 طلبه خواهر در حوزه علمیه ملایر مشغول تحصیل هستند.

وی خاطرنشان ساخت: طلاب حوزه ملایر در پایه‌های تحصیلی یک تا 10 به علم آموزی  مشغول بوده و در سایه تلاش آنان، امروز حوزه این شهرستان پیشرفت های خوبی داشته است.

امام جمعه ملایر با اشاره به این که طلاب ملایر در امور مختلف اجتماعی و تبلیغی ورود بسیار مناسبی کرده اند، یادآور شد: با تلاش طلاب، وضعیت بسیار خوبی در عرصه هایی چون امر به معروف و نهی از منکر را در ملایر شاهد هستیم.

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha