سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صدرالدین عارفی

حوزه/ حضورگسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرط است، ولی ابلاغ پیام انقلاب مهم تر بوده و نقش رسانه‌ها در این امر بسیار مهم می باشد، چون این مسئله به بیداری جهانی منجر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان این که در پیروزی انقلاب اسلامی دو قشر نقش اساسی داشته‌اند، اظهار داشت: یک قشر، روحانیت است که اولین جرقه انقلاب در قم توسط امام خمینی(ره) زده شده و شاگردان ایشان و دیگر طلاب و روحانیون نیز به تبعیت از امام(ره)، وارد میدان شده و در منابر و مساجد و ... به تبیین اهداف قیام امام(ره) و افشای جنایات رژیم پرداختند.

وی، نقش دانشجویان را در انقلاب، پس از روحانیت بسیار موثر دانست و افزود: دومین قشری که بعد از روحانیت در انقلاب نقش داشت، دانشجویان بودند که در شکل گیری و پیروزی انقلاب سهم بزرگی داشتند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند، انقلاب اسلامی ایران را در جهان تنها انقلاب برخاسته از بطن مردم دانسته و افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از متن جامعه و عشق و علاقه ملت به رهبری و ولایت است.

*اوج ذلت شاه

حجت الاسلام والمسلمین عارفی با اشاره به تسلط استکبار بر ایران در زمان طاغوت، عنوان کرد: شاه ایران حق توحش به آمریکایی‌ها پرداخت می کرد و اگر آمریکایی‌ها یک ایرانی را می‌کشتند، ما حق اعتراض و محاکمه آن‌ها را نداشتیم، این مسئله اوج ذلت رژیم بود.

*ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب

مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند با تاکید بر تبیین ماهیت و دستاوردهای بزرگ انقلاب، تصریح کرد: اگر جوانان با برکات انقلاب و مجاهدت های امام(ره) و روحانیت آشنا شوند، هرگز از انقلاب جدا نمی‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم امروز بیدار شده اند و می دانند مملکتی که قبل از انقلاب هیچ چیز نداشت و جولانگاه سردمداران استکبار بود، امروز به برکت انقلاب، ماهواره به فضا پرتاب می کند و به پیشرفت های علمی خیره کننده ای دست یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی اضافه کرد: ایران اسلامی در علم نانو هفتمین کشور دنیاست که به لطف پروردگار و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همت عالی جوانان، در یکی دو سال آینده جزء کشورهای اول خواهد شد.

*تلاش غرب برای ایجات اختلاف بین مردم و روحانیت

مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند، تمام پیشرفت‌های ایران را مرهون تلاش های امام(ره)، رهبر فرزانه انقلاب، روحانیت و ایستادگی ملت دانسته و گفت: غربی ها در صدد اختلاف افکنی بین مردم و روحانیت هستند، زیرا می‌دانند همان گونه که روحانیت پایه و اساس انقلاب بوده، بقای آن هم به وسیله آنان امکان پذیراست. البته مردم بصیر ایران اسلامی فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

وی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد وافزود: حضورگسترده مردم در راهپیمایی 22  بهمن شرط است، ولی ابلاغ پیام انقلاب مهم تر است و نقش رسانه‌ها در این امر بسیار مهم می باشد.

*رسالت رسانه ها

حجت الاسلام والمسلمین عارفی تاکید کرد: رسانه‌ها باید پیام انقلاب را بصورت فراگیر به سراسر دنیا مخابره کنند تا انشاءالله بیداری جهانی تحقق یابد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha