دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار داشت: هرساله 240 ناشر در نمایشگاه شرکت می کردند؛ اما امسال با توجه به افزایش درخواست متقاضیان، تلاش کردیم 340 ناشر در نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خرمی امروز در نشست خبری با اهالی رسانه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه حوزه دین، اظهار داشت: با وجود حوزه های علمیه و مراکز پژوهشی دینی، برگزاری نمایشگاه حوزه دین امری ضروری بود.

وی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه کتاب استانی از روز پنجشنبه آغاز می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه ناشران عمومی، دانشگاهی، کمک آموزشی و کودک و نوجوان در مساحتی حدود 15 هزار متر به ارائه آثار خود می پردازند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب استانی افزود: ناشران عمومی، کتاب‌های خود در خصوص موضوعات دینی را نیز در نمایشگاه ارائه خواهند داد.

خرمی تصریح کرد: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال ناشران سراسر کشور از حضور در دهمین نمایشگاه کتاب استان قم، اظهار داشت: هرساله 240 ناشر در نمایشگاه شرکت می کردند؛ اما امسال با توجه به افزایش درخواست متقاضیان، تلاش کردیم 340 ناشر در نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه کتاب استانی با بیان اینکه بیش از 150 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه ارائه خواهد شد، گفت: 500 میلیون تومان بن کتاب نیز در نمایشگاه توزیع می شود و علاوه بر آن، بازدیدکنندگان از تخفیف 10 تا 20درصدی ناشران نیز برخوردار خواهند شد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استانی از روز جمعه اول اسفند لغایت 8 اسفند از ساعت 9 الی 12 صبح و 16 الی 21 شب میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان عرصه کتاب خواهد بود.

*تنوع حضور ناشران در دهمین نمایشگاه کتاب استانی

حامد حجتی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه کتاب موجب نشاط فرهنگی در جامعه می شود، ابراز داشت: کمیته پشتیبانی یارانه اهدایی بازدید کنندگان را تامین می کند و ستاد خبری و خبرگزاری «ایمنا» نیز به انتشار اخبار ویژه نمایشگاه اهتمام دارند.

وی افزود: کمیته نظارت و ارزشیابی نیز با توجه به تنوع کتاب های منتشرشده، بخشی از کتاب‌ها را برای حضور در نمایشگاه در دستورکار قرار داده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی نمایشگاه، حضور ناشران با گرایش های مختلف است و این نمایشگاه نسبت به سایراستان ها تخفیف بیشتری برای بازدیدکنندگان دارد.

انتهای پیام/313 /33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha