پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عباسعلی مشکانی

حوزه/ دشمن به دنبال تلاش در زمینه مانع تراشی برای رسیدن انقلاب به الگوی امت اسلامی است که در این زمینه راهکارهایی را نیز در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عباسعلی مشکانی،امروز در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی شیخ طوسی گفت: انقلاب اسلامی در فرایند تکاملی آن در یک فرایند پنج‌گانه به امت و تمدن اسلامی می رسد لذا هدف اصلی انقلاب ما رسیدن به امت و تمدن اسلامی است.

وی افزود: دشمن در این مرحله به دنبال تلاش برای مانع تراشی در خصوص رسیدن انقلاب به الگوی امت اسلامی است که در این زمینه راهکارهایی را نیز در پیش گرفته است.

این طلبه جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: دشمن در این مسیر به دنبال راهکارهایی همچون ایجاد اختلاف عمیق بین اهل تشیع و اهل تسنن است و در این رابطه روی سه مسئله تاکید دارد که اولین آن، بحث لعن خلفا است و دشمن به دنبال ایجاد چنین جوی در بین اهل سنت است بگویند شیعیان هر روزه این کار را انجام می دهند که این مسئله با توجه به سیره اهل بیت(ع) کاملا برعکس است.

برگزیده هفدهمین جشنواره شیخ طوسی اظهارکرد: بحث بعدی، رفع القلم و جشن های نهم ربیع است که در این میان دشمن سعی دارد تا با تحریک اهل تسنن و همچنین شیعیان نسبت به افزایش این جشن ها بذر کینه را در دل مسلمانان نسبت به هم بکارند.

وی خاطرنشان کرد: مساله بعدی در زمینه قاتل خلیفه دوم است و تلاش دارند که آنها با اشاره به شیعه بودن، احساسات اهل سنت را نسبت به شیعیان برانگیزانند.

این طلبه جامعة المصطفی گفت: اگر این مسائل اصلاح نشود، قطعا دشمن از این فضا برای ایجاد اختلاف بیشتر با اهل سنت استفاده خواهد شد و نتیجه آن، همین چیزی است که امروز ما آن را مشاهده می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha