جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار رجبی سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس با بیان این که ادامه امنیت تنها در سایه آبادانی و توسعه مرزها است ادامه داد: اگر چه این فعالیت ها انجام شد، ولی تداوم این امنیت، نیازمند روحانیون و مبلغانی است که در کنار مردم قرار بگیرند حرف های آنها را بشنوند و به گوش مسؤلین نظام برسانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گردهمایی طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علیمه قم، گفت: شهدا خدمات شایسته ای به انقلاب کردند و  امنیت امروز  را مدیون شهداء و خانواده آنها هستیم.

وی افزود: شهداء کسانی بودندکه با خود گذشتگی  برای امنیت نظام و انقلاب از خود مایه گذاشتند و  امروز خانواده های آنان کمترین چشم‌داشتی از نظام و انقلاب ندارند.

 رجبی  در ادامه به تهدیدها و چالش های پیشرو در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تهدیدهای مختلفی در منطقه وجود دارد که  ازجمله آن مباحث قومی و مذهبی  است که بسیار حساس می باشد. و اگر واکاوی  از درون صورت نگیرد، می تواند چالشهایی را به وجود بیاورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: اگر این نوع تهدیدها از سوی دشمن هدایت شود می تواند مشکلات جدی در منطقه به همراه بیاورد.

وی افزود: متأسفانه دست هایی در حال فعالیت هستند که به طریقی اختلافات قومی را در سطح گسترده ای هدایت می کنند.

 رجبی خاطر نشان ساخت: کردستان به لطف شهداء از امنیت خوبی برخوردار است و  مردم برای این امنیت30هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و این هم به دلیل همراهی با روحیه جهادی و ارزشی مردم منطقه بوده است.

تداوم امنیت، نیازمند روحانیون ومبلغان است

وی با بیان این که  ادامه امنیت تنها در سایه آبادانی، عمرانی و توسعه مرزها است ادامه داد: اگر چه این فعالیت ها انجام شد، ولی تداوم این  امنیت،  نیازمند روحانیون و مبلغانی است که در کنار مردم قرار بگیرند حرف های آنها را بشنوند و به گوش مسؤلین نظام برسانند.

سردار رجبی گفت:  دشمن از جنگ سخت به نرم روی آورده است و این کار روحانیون و مبلغان دینی است که بتوانند روی فکر و اندیشه جوانان فعالیت کنند.

وی افزود: منطقه کردستان دراین تهدید نیازمند نهضت روشنگری است  و مبلغان سلفی گری به شدت در حال فعالیت هستند. اگر این مطالبات از سوی روحانیون جدی گرفته نشود آینده خطرناک خواهد بود.

فرمانده سپاه کردستان ابراز داشت: اتفاقاتی که در منطقه کردستان عراق افتاد مربوط به 20 سال گذشته است و اتاق فکر دشمن به شدت در حال کار تبلیغی و شست و شوی مغزها است و در عرصه فرهنگی و روشنگری در فضای  مجازی به شدت در حال فعالیت هستند.

رجبی گفت: حضور مقتدرانه ایران در منطقه و مرجعیت بزرگ شیعه موجب شد تا عراق  از فروپاشی نجات پیدا کند و این اقتدار نظام و انقلاب است؛ اگر هوشیار نباشیم و درست با این تهدید مقابله نکنیم تبدیل به یک تهدید بزرگ و مخرّب خواهد شد.

وی بیان داشت: روحانیت در قبال این موضوع، وظیفه‌ای به مراتب  سنگین تر دارد و لازم است  مانند گذشته وارد میدان شده و دست به حماسه تبلیغی و مبارزه با آسیب های فرهنگی و اجتماعی بزند تا بتوان با همکاری سایر نهادها  جلوی این نفوذ دشمن را گرفت.

 

 انتهای پیام:40/313

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha