شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان

مدير مدرسه علميه فاطميه(س) شيراز از اعزام طلاب و مبلغان این مدرسه به همراه دانش اموزان شیرازی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبرداد.

مدير مدرسه علميه فاطميه(س) شيراز در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در شيراز، با اعلام این مطلب گفت: مدرسه علميه فاطميه(س) شيراز هر ساله با نزدیک شدن ایام سال نو شمسی اقدام به برپايي و اعزام كاروان هاي بازديد از مناطق جنگي وي‍ژه دانش آموزان دخترانه در مقطع دبيرستان، جهت فراگيري و افزایش آموزش مبانی دینی و اعتقادی می نماید.

خانم دستغيب بيان كرد: افزایش آگاهی و دانش مذهبی دانش آموزان مدارس دخترانه از برنامه ها و اهداف مهم اين مدرسه علمیه  در سومين حرم اهل بيت(ع) شهر شيراز مي باشد.

وي افزود: به همين منظور مبلغين طلاب خواهر به صورت انتخابي به دوره هاي 3 روزه به همراه كاروان هايي كه از سوي مدارس دخترانه شهر شيراز جهت زيارت مناطق جنگي اعزام مي شوندتا ضمن تبليغ آموزه های دینی، دانش آموزان  را در طول سفر همياري نمایند.

دستغیب خاطرنشان ساخت: این مبلغین علاوه بر بر پايي نشست هاي شبانه و جلسات پرسش و پاسخ به بیان احکام و مسائل شرعی، در بين  دانش آموزان  حاضر  شده  و به شبهات و پرسش های اعتقادی، دینی و فرهنگی آنان پاسخ می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha