شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ در آیین اختتامیه سومین جشنواره "دین در رسانه های محلی" قزوین، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های رسانه ای در ترویج دین تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، آیین اختتامیه  سومین دوره "جشنواره دین در مطبوعات محلی" با حضور روحانیون، و اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام نعمت الهی، مدیر کل تبیلغات اسلامی قزوین اظهارداشت: جشنواره دین در مطبوعات محلی، یک کار ابتکاری در راستای استفاده از ظرفیت رسانه ها در ترویج دین بود

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی مستلزم همکاری همه رسانه ها و مطبوعات است، چرا که رسانه ها نقش مهمی در تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی در جامعه برعهده دارد.

در ادامه این مراسم، مهدی احمدی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قزوین گفت:در عصری که  به دنیای ارتباطات و فناوری نام گذاری شده، ابزاری که بتواند با اقشارمختلف جامعه بخصوص نسل جوان رابطه برقرار کند و پاسخ گوی سئوالات آنها باشد، رسانه است.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید تا از دستاوردهای نظام حراست کنند و هنر بزرگ امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در برگرداندن هویت دینی به جامعه را به همگان نشان دهند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha