جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت زهرا

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران قزوین بر آشناسازی بانوان با فرهنگ ناب فاطمی، در مجالس و محفل ایام فاطمیه تاکید کرد.

خانم نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین با اشاره به برنامه های مدارس خواهران قزوین در ایام فاطمیه، بیان کرد: با توجه به وجود ساعت‌های فرهنگی در سطح مدارس، در ایام فاطمیه این ساعات اختصاص به موضوعات مرتبط با زندگانی و شخصیت حضرت زهرا(س) دارد و هر مدرسه با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود، برنامه های متنوعی را برگزار می کند.

وی افزود: قرائت روزانه حدیث کساء، زیارت نامه حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری سخنرانی و ذکر مصیبت از جمله برنامه های اجرایی در مدارس استان است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: برپایی نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف با همکاری حوزه علمیه خواهران و فرمانداری قزوین شامل بخش های مشاوره، پاسخ به سئوالات شرعی، خیمه های تخصصی با موضوعات دینی و مذهبی مرتبط با ایام شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده، برای ایام فاطمیه است.

خانم نظری در ادامه از برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغین با همکاری استانداری و ستاد اقامه نماز استان خبر داد و گفت: همایش آموزشی شیوه‌های جذب گروه های مختلف سنی به نماز، با همکاری استانداری و ستاد اقامه نماز استان، روز پنجشنبه 14 اسفندماه ساعت 10 صبح ویژه عموم طلاب و بانوان مبلغه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی خطبه فدکیه، اعزام طلاب مدارس به زیارت حرم حضرت معصومه (س)، حضرت عبدالعظیم(ع) و مسجد جمکران از دیگر برنامه های اجرایی حوزه های علمیه خواهران قزوین در ایام فاطمیه است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha