پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت اسلامی والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری نسبت به این که متاسفانه هنوز در عرصه فرهنگ مطالبات مقام معظم رهبری بر زمین مانده، انتقاد و گلایه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که در پایان سالی قرار داریم که به نام اقتصاد و فرهنگ نامیده شده است، اظهار داشت: متاسفانه و با وجود تاکیدات بسیار زیاد مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، هنوز بسیاری از مطالبات ایشان در این باره بر زمین مانده و تحول چشمگیری را شاهد نبوده ایم.

وی همچنین افزود: البته تلاش های صورت گرفته به خصوص در زمینه هایی چون حلقه های صالحین شجره طیبه بسیج و یا راهیان نور که اقدامات بسیار ارزشمندی است اما باید هم مجموعه های دولتی و هم غیردولتی در این باره با عزم و اراده ملی و مجاهدتی به میدان بیایند تا شاهد ثمرات موردنظر باشیم.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در عرصه فرهنگ و اخلاق عمومی، هم مقام معظم رهبری و هم مراجع معظم تقلید انتظارات و گلایه هایی دارند که باید در راستای رفع آن ها گام های جدی تری برداشته شود و ما از این نظر در سال جاری تحرک قابل مشاهده ای را ندیدیم و متاسفانه باید گفت که برخی جاها به اسم کارهای فرهنگی شاهد فعالیت های ضدفرهنگی و ضدمعنویت در سطح جامعه بودیم.

وی یادآور شد: آنچه مهم است این که همه باید بکوشیم، با مجاهدت دینی و انقلابی در راستای اهداف مقدس اسلام و امام و شهدا بکوشیم و به اصلاح امور فرهنگی در کشور همت بگماریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha