جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرضوی شهردار مشهد و شیخ کربلایی

حوزه/ شهردار و رئیس شورای شهر مشهد در سفر به کربلای معلا با نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد مقدس و محسن انتظاری رئیس شورای شهر مشهد که به عتبات عالیات سفر کرده اند، در دیدار با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی به ارائه خدمات خود در جهت خدمت رسانی به زائران مرقد مطهر امام حسین علیه السلام پرداختند. در این دیدار شهردار کربلا نیز حضور داشت.

شیخ کربلایی در سخنان خود خطاب به گروه ایرانی گفت: مدیریت آستان مقدس حسینی از هرگونه اقدام در جهت خدمات رسانی به حرم مطهر و زائران محترم استقبال می کند و حرم مطهر نیز پروژه های متعددی در جهت خدمات رسانی به زائران و شهروندان شهر مقدس کربلا در دست دارد.

سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد مقدس نیز در مورد این دیدار گفت: هدف ما از این دیدار تبادل تجربیات و توانمندی ها به این آستان مقدس بود به ویژه با توجه به اینکه مشهد مقدس نیز روزانه پذیرای شمار زیادی از زائران است و تجربیات گسترده ای در مجال خدمت رسانی به زائران دارد.

وی افزود: شهرداری مشهد مقدس در این سفر یادداشت تفاهمی با استاندار کربلا امضا کرده و هم اکنون در حال انجام مقدمات تفاهم نامه ویژه با آستان مقدس حسینی هستیم.

لازم به ذکر است که وزارت شهرداری های عراق یادداشت تفاهمی با رئیس شهرداری مشهد مقدس در مورد گسترش روابط و افزایش تبادلات و همکاری مشترک در زمینه برنامه ریزی و مدیریت و امور اقتصادی و بهداشتی و بازیافت زباله و سرمایه گذاری های مشترک امضا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha