شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 346596
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
رادیو معارف

حوزه/ آيت الله العظمی جوادي آملي به تبيين نشانه هاي راه مستقيم بر اساس خطبه امام علي عليه السلام مي پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومي راديو معارف" نشان راه" عنوان برنامه اي است كه در ايام نوروز  از اين رسانه ديني شنيده خواهد شد.

حضرت آيت الله جوادي آملي در اين  برنامه،  به تبيين نشانه‌هاي راه مستقيم بر اساس خطبه هاي اميرالمومنين امام علي عليه السلام خواهدپرداخت.

"نشان راه" كاري از گروه معارف و علوم وحياني است و مشتاقان معارف علوي‌، مي توانند از ابتداي فروردين 94 به جزء جمعه‌ها اين برنامه را ساعت 6:00 بشنوند و در ساعت ۲۱.۱۵ با باز پخش برنامه همراه باشند.

كلام ناب:

راديومعارف ويژه برنامه "كلام ناب" همزمان با آغاز سال 94 به روي آنتن مي رود.

 اين برنامه اختصاص به سخنراني مراجع معظم تقليد با موضوعات اخلاقي و اعتقادي دارد كه از 29 اسفندماه93 تا 14فروردين 94 تقديم شنوندگان عزيز مي شود.

 "كلام ناب" كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام، هر شب ساعت 22:30 به مدت 40 دقيقه  از رايو معارف پخش مي شود. علاقمندان براي دريافت برنامه مي توانند به صفحه اختصاصي "كلام ناب" در سايت راديومعارف مراجعه نمايند.

تبيين مهم ترين رخدادهاي ايران و جهان اسلام

همزمان با آغاز سال 94 برنامه "رويدادها" به تبيين مهمترين  رخدادهاي معارفي ايران و جهان اسلام در سال ۹۳ مي پردازد.

اين برنامه با كارشناسي دكتر علي آقامحمدي، حجج اسلام سالك، حسيني، عليزاده موسوي و دكتر مقتدايي به تبيين موضوعاتي همچون بررسي شعار سال 93 ؛ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، بررسي و تحليل مهمترين بيانات رهبري در عرصه داخلي در سال 93 و بررسي دستاوردهاي فرهنگي كشور مي‌پردازد.

همچنين  بررسي تحولات كشور عربستان، يمن، عراق ، سوريه و بحرين، فلسطين و لبنان در سال 93، بررسي توطئه هاي غرب و بويژه آمريكا عليه ايران، بررسي سياست هاي كلي جمعيت ابلاغي از سوي رهبري و بررسي مستند گونه همه پرسي مردم ايران در 12 فروردين 58 از جمله موضوعاتي ست كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

"رويدادها" كاري است از گروه اخبار معارفي و برنامه هاي سياسي از 28 اسفند 93 تا 12 فروردين 94 ساعت 8:40 تقديم مخاطبان راديو معارف مي شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha