شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسوه صبر

حوزه/جشن میلاد کوثر با عنوان جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، با حضور خانواده شهدا و بانوان منتخب استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، سرهنگ احمد حسینی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ضمن خیر مقدم، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه داد.

وی به نقش بانوان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی بی بدیل و کم نظیر مادران و بانوان این کشور در تمامی عرصه ها از جمله همراهی با نهضت امام خمینی(ره) و همراهی با مجاهدان در دفاع مقدس، مسئله ای انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به دست بزرگانی به پیروزی رسید که در دامن پاک مادرانشان تربیت شدند، تصریح نمود: امروز اگر دشمنان در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود می آورند، مرهون جانفشانی ها و ایثارگری جوانانی است که دست پرورده مادران و همسران و بانوان این کشور هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: اگر بخواهیم عزت و سربلندی نظام اسلامی همچنان حفظ شود، باید از ولی فقیه اطاعت محض داشته باشیم و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

خاطرنشان می شود در ادامه این مراسم، از تعدادی مادران و همسران شهید و بانوان نمونه استان تجلیل شد و شرکت کنندگان در پایان این این آیین، ضریح مطهر حضرت  فاطمه معصومه سلام الله علیها را زیارت کردند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha