چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
نصرت الله لطفی شورای هماهنگی قم

حوزه/ معاون حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی گفت: برخی ها در تلاش برای چاله افکنی مقابل راه این نهاد انقلابی هستند، اما آنها بدانند که راه به جایی نخواهد برد؛ چرا که رویکرد آن همواره حاکمیتی بوده و توجهی به جناح ها و دسته بندی های سیاسی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نصرالله لطفی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی استان خوزستان، با اشاره به حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته، اظهار داشت: آحاد و اقشار مردم خوزستان با حضور همیشه در صحنه خود تبلور عینی وفاداری نسبت به آرمان های نظام مقدس دینی را به منصه ظهور رسانده و بیان کردند که همواره حافظ منافع ملی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: آن زمانی که مردم اهواز در اعتراض به وضع نامناسب آب و هوا در مکانی تجمع می آیند، شاهد جلوه ای از حق خواهی این مردم هستیم و فردای همان روز نیز به صورت گسترده تری به خیابان ها آمده در حمایت از نظام، انقلاب و ولایت فقیه شعارهای انقلابی سر می دهند.

لطفی با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صرف یک نهاد انحصاری نیست، افزود: شورای هماهنگی متشکل از همه ارگان ها، نهادهای فرهنگی و تشکل های مردمی است که افتخار آن نیز بنا به فرمایش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران «لحظه شناسی و عمل در صراط مستقیم» است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با تأکید بر این که نگاه و نحوه کارکرد این نهاد انقلابی، یک کارکرد حاکمیتی است، تصریح کرد: به یقین کارکرد شورای هماهنگی یک کارکرد سیاسی به معنای تفکر جناحی، حزبی، قومی و گروهی نیست، بلکه رویکرد آن همواره در راستای اصول و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امروز اگر نگاه دیگر نهادها و ارگان ها اینگونه باشد، یک اعتدال گرایانه عملی در چهارچوب تفکر حاکمیتی شکل می گیرد که نتایج آن سبب همدلی و همراهی همه جانبه می شود.

لطفی با بیان این که برخی ها در تلاش برای چاله افکنی مقابل راه این نهاد انقلابی هستند، گفت: امروز هیچ کس نمی تواند شورای هماهنگی را متهم کند که عملکرد آن جناحی است؛ چرا که رویکرد آن همواره حاکمیتی بوده و توجهی به جناح ها و دسته بندی های سیاسی ندارد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، در پایان با تقدیر از فعالیت های شایان حجت الاسلام جعفری، به انتخاب رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام سپهر که از امروز به بعد عهده دار ریاست این نهاد انقلابی هستند، فردی تشکیلاتی و معتقد به سلسله مراتب بوده و خوشبختانه عملکرد افتخار آمیزی در خط ولایت فقیه را همراه خود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha