پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
12

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت از خبرگزاری و هفته نامه افق حوزه بازید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام داود نمازی با حضور در محل خبرگزاری و هفته نامه افق از بخش های مختلف رسانه حوزه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت های رسانه ای حوزه اظهار امید کرد: رسانه حوزه، دولت و وزارت کشور را در خدمت رسانی بستر با استفاده از ظرفیت روحانیت یاری کند.

حجت الاسلام نمازی گفت: راز موفقیت رسانه حوزه پرهیز از مرزبندی های رایج سیاسی است و به عنوان یک روحانی که از آغاز تا کنون اخبار حوزه را رصد کرده‌ام در هیچ کدام از تغییر فضای های سیاسی کشور، افراط و تفریط در خبرگزاری حوزه جایی نداشته است.

مشاور وزیر کشور با اشاره به تنوع اخبار حوزه در این رسانه گفت: گروه ها، احزاب و نیز مجریان قانون گذاران نظام اگر می خواهند موضع حوزه در قبال مسائل کلان ایران و جهان اسلام را بدانند می بایست خبرگزاری حوزه را در سبد رصد رسانه‌ای خود قرار دهند.

وی گفت: هر چند حوزه همواره فارغ از دسته بندی های سیاسی به دین و انقلاب خدمت کرده، اما با وجود این رسانه واقع‌نگر، هیچ کس نمی تواند به نهاد حوزه برچسب گروهی یا جناحی بزند.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام و المسلیمن مولایی مدیر عامل خبرگزاری حوزه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در وزارت کشور ارتباط مطلوب این وزرات خانه با بزرگان حوزه و روحانیت انتصاب مشاور وزیر کشور را اقدامی بسیار مناسب در شان این وزارت خانه کلان نگر دانست.

وی گفت: یکی از برکات این تصمیم خوب ارتباط حوزه و روحانیت با استاندارن،معاونین و مدیران این وزرات خانه است که با این تعامل و ارتباط سازنده در بسیاری از تصمیم گیری های کشوری، استانی و منطقه ای کارساز خواهد بود.

مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه ملاقات مشاور وزیر کشور با مراجع عظام تقلید و علما و نیز حضور در استان های مختلف و دیدار با روحانیون متنفذ و ائمه جمعه را اقدام با برکت دیگری دانست که موجب همدلی و هم زبانی دولت و ملت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مولایی با آمادگی این رسانه برای تعامل مناسب با وزرات کشور گفت: انعکاس اخبار حوزه از رسانه رسمی آن در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی‌ها  موثر خواهد بود.

وی با ارائه گزارشی از روند اطلاع رسانی در حوزه افزود: خداوند را شاکریم که مراجع عظام تقلید و بسیاری از صاحب نظران حوزه از مشی اعتدالی خبرگزاری اظهار رضایت داشته و آن را در شان حوزه مستقل و پویای شیعه می دانند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha