چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: رهنمودهای رهبری حساب شده و ضرورت جامعه است که مسئولان و مردم باید تمام تلاش خود را در تحقق این منویات به کار برند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»، حجت‌‌الاسلام والمسلمين سید محمد سعیدی امروز  در دیدار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کارگر گفت: از افتخارات ماست که افرادی مؤمن و متعهد در نظام ما عهده دار مسئولیت هستند و در این عرصه عزت و سرافرازی برای کسانی است که از فرصت مسئولیت خود حداکثر استفاده را برده باشند.

وی با بیان این که در اسلام، برهه هایی هستند که گنجینه ای برای استفاده در امور نظام اسلامی می باشند بیان داشت: در دورانی که امیرالمؤمنین علیه السلام خانه نشین بودند، نهضتی را حضرت زهرا سلام الله علیها در مسیر احقاق حق به راه انداختند و شاید در آن زمان به نتیجه نرسید، ولی در طول تاریخ نهضت و انقلابی که ما داشتیم، نتیجه فریاد و خطبه فدکیه این بانوی بزرگ اسلام است.

امام جمعه قم انقلاب ها و بیداری اسلامی را در ادامه ندای بیداری حضرت زهرا سلام الله علیها معرفی و عنوان کرد: امام و شهدا نیز در راستای تحقق حقی که حضرت زهرا سلام آلله علیها آن را به راه انداختند، تلاش کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند و آن را حفظ کردند.

وی ادامه داد: زمانی که بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت علی علیه السلام از خلافت مسلمین کنار گذاشته شد، از جامعه قهر نکردند. امام علی(ع) در آن مقطع حساس و خطرناک و ظلم هایی که به ایشان و اهل بیت پیامبر(ص) شد و به حضرت زهرا سلام الله علیها جسارت کردند، در صحنه ماند و در راه حفظ اسلام از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س)  با تأکید بر این که در هر دولت و نظام و حکومتی که هستیم، نباید اصل کار را رها کنیم، هرچند جریان سیاسی مخالف ما بر سر کار باشد، ادامه داد: باید در هر شرایط و دورانی که هستیم، به اندازه توانمان تلاش کنیم و انقلاب را در مسیر تعالی حفظ نماییم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمودهای رهبری حساب شده و ضرورت جامعه است، مسئولان و مردم باید تمام تلاش خود را در تحقق این منویات به کار برند. تقویت ولایت، تقویت امام زمان(عج)

است و خیر این همه جامعه را می گیرد.

خاطرنشان می شود در ابتدای این دیدار، دکتر ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز گزارشی از روند فعالیت های این وزارت خانه ارائه داد.

انتهاي پيام// 15/ 313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha