یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، ارتقاء کیفیت آموزشی مدارس را از ضرورت های تحول در حوزه خواند و گفت: بالا بردن کیفیت آموزشی مدارس زمینه ساز تربیت مبلغان و محققان مستعد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی درگفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که امروز باید در حوزه های علمیه کیفیت آموزشی بیش از کمیت مورد توجه قرار گیرد، گفت: بالا بردن کیفیت آموزشی مدارس علمیه لازمه تحول در حوزه بوده و زمینه تربیت مبلغان و محققان مستعد را فراهم می آورد.

وی افزود: حوزه علمیه استان لرستان امسال به منظور بالا بردن کیفیت آموزشی مدارس، اقدام به جذب و تکمیل کادر علمی آموزش مدارس نموده است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: هم اکنون 50 استاد تمام و پاره وقت در مدارس علمیه استان مشغول خدمت هستند و تلاش می شود کمبود کادر علمی مدارس برطرف گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، استفاده از اساتید دارای مجوز تدریس را از اولویت های حوزه لرستان اعلام کرد و گفت: اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه استان می توانند با شرکت در آزمون مربوطه، مجوز تدریس را دریافت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: اساتید مدارس با بالا بردن سطح معلومات علمی خود و اهتمام ویژه به مسئله نظم و انضباط طلاب، در راستای بالا بردن کیفیت آموزشی مدارس علمیه گام بردارند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: امسال بناست با ارزیابی های دوره ای از اساتید و طلاب، نقاط قوت و  ضعف آموزشی مدارس بررسی شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha