دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دفتر تبلیغات

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت عید مبعث و شهادت امام موسی کاظم(ع) مبلغ اعزام می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای شرایط اعزام مبلغ به مناسبت ایام عید بزرگ مبعث و شهادت امام موسی کاظم(ع) را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، تلبس به لباس مقدس روحانیت در زمان تبلیغ، داشتن پرونده تبلیغی با رتبه تبلیغی 4 و 5 ، داشتن مدرک تخصصی مرتبط با تبلیغ و  آمادگی و تعهد به اعزام ایام عید مبعث از24 تا 26 اردیبهشت بمدت 3 روز از جمله شرایط اعزام بیان شده است.

شایان ذکر است، ثبت نام از امروز 20 اردیبهشت در سامانه سمتا آغاز شده  و مبلغان پس از ثبت نام در این سامانه و تأیید حکم اعزام توسط کارشناسان دفتر، به سازمان تبلیغات منطقه مربوطه جهت تعیین محل تبلیغ خود مراجعه نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: مبلغان دارای پرونده تبلیغی در دفتر شاغل در استان ها در صورتی می توانند از تسهیلات این اعزام استفاده کنند که به مناطق تبلیغی غیر از استان محل فعالیت خود عزیمت نمایند.

این گزارش می افزاید؛ علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به آدرس www.balagh.ir مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha