جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام عباس اسکندری

حوزه/ چهارمین هم اندیشی تشکل های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان امر تبلیغ از سراسر کشور صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این همایش حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مسئله فرهنگ یکی از موضوعات حساس و جدی در کشور است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در مقابل دشمنان درست بیایستیم و با هزنیه های سنگین آنها مقابله نمائیم، نیازمند همکاری، هماهنگی و برنامه ریزی دقیق در موضوع فرهنگ و تلاش مجاهدگرانه و بی وقفه هستیم.

وی افزود: امروز فرهنگ به یکی از موضوعات جدی کشور و خارج تبدیل شده  به همین دلیل همدلی همه مسئولین نهادهای فرهنگی برای ایجاد سازکاری مناسب تبلیغی و فرهنگی ضرورت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین  اسکندری اظهار داشت: استان قم با وجود همه مشکلات و رنج هایی که وجود دارد از شوراهای مذهبی خوب برخوردار بوده و توانسته در پیشبرد اهداف تبلیغی برای هیئت های مذهبی گام های خوبی بردارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تاکنون کارهای خوبی در شورای مذهبی صورت گرفته و در این عرصه شورای مذهبی استان با تمام وجود در حال خدمت رسانی برای بهتر شدن هیئت های مذهبی می باشد.

وی اظهار داشت: رئیس سازمان تبلیغات کشور با حرکت های بسیار خوبی که تاکنون انجام داده توانسته است، مجموعه ای را به وجود بیاورد که کارهای بسیار مناسب را انجام دهد که یکی از کارهای خوب توسعه مرکز تبلیغی و ده ها کارهای دیگر در امر تقویت بنیه نهادهای فرهنگی و تبلیغی کشور است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha