دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/ محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محافل انس با قرآن فرصت ارزشمندی هستند برای مشتاقان و شیفتگان قرآن تا علاوه بر خودسازی و بهره‌گیری از فیوضات بی پایان این کتاب آسمانی، زمینه آشنایی بیشتر خود را با برنامه جامع زندگی که از سوی خداوند به پیامبر اکرم(ص) وحی شده فراهم سازند.

مناسبت‌های مذهبی مانند ایام ولادت یا شهادت و وفات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و فرزندان ائمه طاهرین، فرصتی هستند برای برگزاری محفل انس با قرآن که معمولا در مساجد شاخص و بقاع متبرکه هر شهر و دیار برگزار می‌شوند.

آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) که از نوادگان امام موسی کاظم(ع) محسوب می‌شود بر همین اساس در سالروز شهادت این امام همام، محفل انس با قرآن را همراه با برنامه‌های متنوع تدارک دیده است.

این برنامه قرآنی چهارشنبه شب، شب شهادت امام کاظم(ع) در این آستان مقدس برگزار می‌شود؛ زمان شروع مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشا ب است.

محفل انس با قرآن در این مکان مقدس با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط استاد اعتصام زینعلی آغاز می‌شود و سپس حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اسماعیلی سخنرانی می‌کند؛ مداحی توسط حاج سید علی حسینی‌نژاد ادامه بخش برنامه‌ خواهد بود.

همچنین در این محفل انس با قرآن، استاد فاروق احمد احمد ضیف استاد و قاری بین‌المللی مصری هم به قرائت قرآن می‌پردازد.

گفتنی است آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) بعد از میدان معصومیه واقع شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha