جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دریادار سیاری

حوزه/ امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به استان هرمزگان برای دیدار با آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بندرعباس، امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر خود به هرمزگان به همراه امیر آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام حیدری ( رئیس عقیدتی سیاسی ارشد آجا در هرمزگان)  با آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در این دیدار با بیان سخنانی مسائل و مواردی را در این جلسه بیان و مطرح کرد و سپس اهداف سفر خود را به هرمزگان تشریح نمود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در این دیدار کتاب "مبانی دینی و اقتصاد مقاومتی" را که یکی از 35 آثار وی می‌باشد را به  امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری و هیئت همراه اهدا کرد.

قابل ذکر است: در مقدمه این کتاب تاکید شده است: اساساً هیچ جامعه‌ای بدون اقصاد ریشه دار و پویا نمی‌تواند امید چندانی به رشد حتی در ابعادی مانند ابعاد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، اقتصاد از ستون‌های مهم توسعه در یک جامعه است و اقتصاد مستحکم در هر جامعه به مدیران و مردم آن جامعه فرصت خواهد داد که به بازسازی روابط اجتماعی و بهبود مناسبات فرهنگی خویش بپردازند و هر چه اساس اقتصاد در برابر حوادث مختلف مقاوم باشد، آن جامعه دچار مشکلات کمتری خواهد شد.

این کتاب که در بررسی اقتصاد مقاومتی از منظر مباحث مطروحه در نوع خود قابل توجه است، در نتیجه‌گیری تاکید دارد، استفاده صحیح از نعمت‌ها، هنر بزرگ مومنان است که هم از نعمت ها استفاده می‌کنند و مدیون آن نعمت‌ها قرار نمی‌گیرند و هم رضایت خداوند را با آن به دست می‌آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha