جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 349969
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
یمن

حوزه/ مؤسسه فریدم هاوس یمن، حمله عربستان به رسانه های یمنی را جنایتی دانست که با هدف بستن دهان ها و فریب افکار عمومی و مخفی ماندن عمق جنایت عربستان در یمن صورت می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه "فریدم هاوس یمن" حمله عربستان به رسانه های یمنی را جنایتی سازمان یافته و نشانه خباثت کشورهای ائتلاف دانست.

این مؤسسه این اقدامات را در راستای تلاش عربستان برای فریب افکار عمومی و از بین بردن آزادی بیان دانست و گفت: عربستان تمام رسانه های یمن را هدف قرار داده که آخرین آنها شبکه "یمن الیوم" می باشد و علاوه بر این به دنبال ایجاد پارازیت در امواج رادیویی نیز می باشد.

"الرعدی" رئیس مؤسسه فریدم هاوس یمن در کنفرانسی مطبوعاتی در صنعا گفت: عربستان تا کنون شبکه های الیمن، سبأ، عدن، المسیرة، الساحات، الیمن الیوم، رادیو اف ام و ایستگاه های پخش رادیو و تلویزیون را هدف قرار داده و پایگاه اینترنتی جعلی برای خبرگزاری "سبأ" تاسیس کرده که تمامی این اقدامات به کارنامه ننگین جنایت های عربستان در حق مردم یمن افزوده می شود.

الرعدی افزود: ما در مورد حمله به مراکز رسانه های یمن نگرانیم و از سوی دیگر تمام اطلاعات ما حاکی از این است که حمله عربستان به رسانه های یمن با هدف مخفی ماندن عمق جنایت های آنها در یمن صورت می گیرد تا افکار عمومی جهان از این جنایت ها مطلع نشوند.

رئیس مؤسسه فریدم هاوس یمن از روزنامه نگاران و اتحادیه روزنامه نگاران عرب و اتحادیه جهانی روزنامه نگاران و تمام سازمان های حقوقی و فعالان حقوق بشر و آزادی خواست جنایت های عربستان را محکوم کنند؛ چرا که این جنایت ها بر خلاف تمام قوانین و ارزش ها می باشد.

وی افزود: عربستان می خواهد تمام مردم یمن و دارایی ها را از بین ببرد و آنها را از خشکی و دریا و هوا محاصره نموده و تمام این کارها را مقابل چشم جهان انجام می دهد.

وی تاکید کرد حمله عربستان به رسانه ها نوعی تلاش برای بستن دهان ها و مصادره حق مردم در بیان آرزوها و نظریات و رنج های خود می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha