دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
15

حوزه/ با حضور رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، محفل انس با شهدا در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، محفل انس با شهدا امروز با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اساتید و فضلا در مدرسه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، عضو خبرگان رهبری، در این مراسم با اشاره به اثرپذیری جوانان امروز کشور از شهدا و جانباختگان عرصه ایثار و شهادت، اظهار داشت: در این برهه ای که دشمن با گستره های فرهنگی خویش در حال الگو دهی به جوانان دنیا به ویژه برای ایرانیان است، باید هوشیار و آگاه بود و نسبت به این حرکت، بصیرت و دقت نظر فراوان داشت؛ چرا که عدم توجه به این مهم، به منزله از بین رفتن آینده همین جوانانی است که امروز در حال تغذیه از نان فرهنگی دشمن هستند.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که الگوی امروز طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، شهید مطهری، امام موسی صدر و آیت الله حکیم است، اذعان داشت: تلاش کرده ایم با انجام کارهای فرهنگی، طلاب این مدرسه را افکار عمیق امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و همچنین شهدای بزرگی همچون مطهری، امام موسی صدر و آیت الله حکیم آشنا سازیم که إن شاءالله همین طلاب در آینده ای نزدیک ناشر عملی افکار و باورهای این عالمان بزرگ جهان اسلامی باشند.

سردار سید محمد باقر زاده، رییس کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هم در بخش دیگری از این محفل، با تأکید بر این که نیازامروز حوزه های علمیه بصیرت، گفت: در میدان حوزه های علمیه آن چیزی که ما بیش از پیش در کنار تقوا، علم و عمل نیاز داریم، بصیرت و آگاهی از اوضاع زمانه است.

وی محصول حوزه های علمیه عربستان را عالمان متحجر و وهابیان خبیث عنوان کرد و افزود: شما طلاب عزیز باید عالم و عامل مؤثر در جهان اسلام باشید و به موقع بتوانید دین خود به اسلام ناب محمدی که امروز همین اسلام توسط عالمان متحجر مظلوم واقع شده را ادا کنید.

لازم به ذکر است در پایان این محفل شهدایی، سردار باقرزاده از فازهای در حال ساخت 2 و 3 مدرسه علمیه الغدیر اهواز بازدیدکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha