جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
12

عضو هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با بیان اینکه فعالیت های این مجمع در شهرها و مراکز دیگر استان ها در دستور کار است، گفت: با توجه به ضرورت ها، شعبه مجمع عالی در مشهد فعال شده است و در اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شیروانی شامگاه پنجشنبه در «سیزدهمین گردهمایی سالانه اعضای مجمع حکمت اسلامی و هفتمین گردهمایی اساتید علوم عقلی» که در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه 9 گروه علمی در این مجمع به فعالیت می پردازند، اظهار داشت: هسته مرکزی مجمع را می توان فعالیت گروه های علمی تعریف کرد که در نوع خود کم نظیر است و تقاضای ما نیز از اعضای مجمع، افزایش جدیت در مشارکت مباحث است.

وی با بیان اینکه از فعالیت های دیگر مجمع انتشار فصلنامه حکمت اسلامی می باشد که دوشماره آن تاکنون انتشار یافته است،تصریح کرد: خبرنامه، فعالیت دیگر  مجمع می باشد که به گزارش بحث های علمی گروه ها می پردازد.

عضو هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی افزود: تولید لوح های فشرده آموزشی متعدد که حجم قابل توجهی از بحث های مجمع و نشست های علمی و دوره ای آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت را در برمی گیرد و بانک آموزشی خوبی را فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیروانی برگزاری پیش نشست های نکوداشت مقام علمی مرحوم آقا علی مدرس زنوزی در قم و شیراز و زنوز را از دیگر فعالیت های مجمع نام برد و گفت: همچنین مجمع، تصحیح آثار «حکیم طهران» را در دستور کار دارد و مقالاتی نیز بدست رسیده است و مجدد درخواست می کنیم اعضای مجمع، مقالات خود را ارائه دهند تا در سال جاری امیدوار به برگزاری این همایش باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت های مجمع، افزایش غنای کتابخانه تخصصی مجمع عالی حکمت اسلامی است.

عضو هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی در پایان با بیان اینکه فعالیت های این مجمع در شهرها و مراکز دیگر استان ها در دستور کار است، گفت: با توجه به ضرورت ها، شعبه مجمع عالی در مشهد فعال شده است و در اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha