سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: روحانیون و نمایندگان طلاب باید با علما و بزرگان هر منطقه دیدار کرده و دغدغه هایی که علمای بلاد دارند را بررسی کنید و طی برگزاری جلسات با طلاب شهرستانی نیازمندی های آنها را رصد کرده و در جهت رفع آنها برآیند.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد  شب گذشته  در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در محل دفتر جامعه مدرسین برگزار شد گفت: اساتید و نمایندگان طلاب همیشه در چنین مجالسی بیشتر به دنبال رفع مشکلات طلاب هستند و مشکلات خود را نیز فراموش می کنند و به نیازهای طلاب می پردازند.

وی افزود: این گونه افراد به این مجموعه انرژی مثبت می بخشند در کمیسیون های علمی و طرح و برنامه و آموزش و...فعالیت می کنند، کارهایی که برای طلاب انجام می دهند واقعا تحسین برانگیز است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهارکرد: تابستان حوزه هیچ وقت از دست رفته نبوده است و باید از تابستان استفاده بهینه کنیم؛ روحانیون باید با علما و بزرگان هر منطقه دیدار کنند و دغدغه هایی که علمای بلاد دارند را بررسی کنند و با برگزاری جلسات با طلاب شهرستانی نیازمندی های آنها را رصد کرده و در جهت رفع آنها برآیند.

وی گفت: پس از راه اندازی شورای استانی در مجمع طلاب جلسات بسیار خوبی در استان ها برگزار می شود و می توانند این مجمع را در استان ها به چشم بیاورند؛ طلاب و نمایندگان مجمع استان ها باید فعالیت های پیگیری در استان ها خود داشته باشند و این فعالیت ها را باید با هماهنگی و ارشادات امامان جمعه انجام دهند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: نمایندگان طلاب و اساتید حوزه باید از فرصت تابستان استفاده کنند؛ این مجمع قطعا از طلاب و فضلایی که در استان های خویش برنامه های خوبی داشته باشند در حضور مراجع عظام به شرح برنامه های خود می پردازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha