شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مجمع نمایندگان

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نشست شب گذشته خود که با حضور صاحب نظران حوزوی برگزار شد به ارایه دیدگاه های خود پیرامون مسایل تبلیغ و رسالت حوزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این  نشست حجت الاسلام  اسکندری از مبلغان حوزه با اشاره به اهمیت رسالت ترویج فرهنگ دین و جهاد در حوزه گفت: یکی از مهمترین رسالت های طلاب در این عصر، اشاعه فرهنگ ساده زیستی و رفتار متناسب با شان مومنانه است؛ طلاب در عین حال وظیفه دارند بزرگترین نماد امر به معروف و نهی از منکر در کشور باشند و این اصول را در کشور پیاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پاسداشت مقام شهید و شهادت عنوان کرد: همه ما در مقابل خون پاک شهدا مدیون هستیم و باید به یاد داشته باشیم که هرچه آرامش و امنیت در کشور است مدیون خون پاک شهدایی است که مظلومانه در جبهه های نبرد حق علیه پاک به شهادت رسیدند.

گفتنی است در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده  طلاب سبزوار و نایب رئیس هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در سخنانی با ذکر و شرح یک روایت بر رعایت اصول اخلاقی توسط طلاب و نشر آنها در کشور پرداخت.

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه به ذکر مباحثی پیرامون تلاش های طلاب و فضلای شهرستانی برای حل مشکلات طلاب اشاره کرد و بر لزوم پیگیری امور فرهنگی در استان ها تاکید کرد.

در ادامه طرح طلبه معلم بررسی شد و موارد اصلاحی این طرح به رای حضار گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha