شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
12333

مدیر حوزه علمیه کاشان با تاکید بر حضور طلاب در مناطق محروم در ماه مبارم رمضان، گفت: حتی اگر روحانی در یک منطقه حضور یافته سخنرانی هم نکند وجود و مشی زندگی اش برای مردم می تواند درس باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، جلسه ماهانه مبلغین طرح هجرت منطقه کاشان با سخنرانی مدیر حوزه علمیه کاشان در مرکز تخصصی تبلیغ  و آموزش های کاربردی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، در این مراسم به تشریح وضعیت طلاب حوزه علمیه کاشان و جایگاه آن در سطح کشور پرداخت و اظهارداشت: با توانمندی منطقه کاشان و دارا بودن اساتید و علمای بارز در این شهر فضای تبلیغی مناسبی ایجاد شده که مبلغین می توانند از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمایند.

مدیر حوزه علمیه کاشان،  توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ را مهم دانست و افزود: امروز اهتمام به اخلاق و جذب جوانان به مساجد و هیات باید یکی از کارهای مهم  طلاب هجرت باشد و این نکته که هر جا رایحه دین داری می وزد حتما عالمی ربانی در آنجا بوده که باعث پرورش چنین کسانی بوده است.

وی با ذکر خاطره ای از مرحوم انصاری(ره) گفت: حتی اگر روحانی در یک منطقه حضور یافته سخنرانی هم نکند وجود و مشی زندگی اش برای مردم می تواند درس باشد.

 حجت الاسلام حسامی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کاشان هم در ادامه این مراسم با بیان ضرورت توجه به تبلیغ در ماه مبارک رمضان به عنوان بهار تبلیغ، توصیه های لازم برای امر هر چه بهتر برگزار شدن تبلیغ در این ماه را بیان کردند .

گفتنی است: در پایان این مراسم هم، آزمون ضمن خدمت مبلغان برگزار شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha