یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دانش تبلیغات اسلامی فارس

حوزه / ۳۰۰۰ مبلغ برای ترویج دین و تبلیغات، بیان احکام و ... به نقاط مختلف استان فارس در ماه مبارک رمضان امسال اعزام می شوند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری «حوزه» از فارس، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تزکیه نفس است، زیرا حضور مردم در اماکن مذهبی بیش از ماه های دیگر سال بود، لذا دستگاه های فرهنگی می بایست برای این موقعیت برنامه ریزی کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار داشت: همانند سال های گذشته تلفن پاسخگویی به شبهات در ماه مبارک رمضان در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس راه اندازی خواهد شد و امسال این طرح مذکور برای چند مسجد شیراز نیز در دست اقدام است.

وی در ادامه خواستار مشارکت اداراه ها و نهاد های فرهنگی، هیئات مذهبی و مردم برای اجرای برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، شد.

حجت الاسلام دانش در ادامه افزود: تدوین سند راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی را مدیون تلاش کارشناسان این اداره کل می دانم این سند، می تواند به عنوان سند مرجع فرهنگی استان بوده و برای دستگاه های فرهنگی آغاز کار و فعالیت های آنها به عنوان الگو قرار گیرد.

وی همیچنین در پایان افزود: این سند به زودی در اختیار شورای فرهنگ عمومی و شورای اداری استان فارس جهت بهره برداری قرار می گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس هم چنین  از اعزام ۳۰۰۰ مبلغ دینی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان امسال به شهرستان های فارس به کمک حوزه علمیه قم خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha