شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 352689
۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
شهید بهشتی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:شهید بهشتی روحانی مبتکر، خلاق و یاور همیشگی امام خمینی(ره) و نظام بود.

حجت الاسلام مهدوی امین، در مراسم بزرگداشت شهدای ۷تیر که امروز با حضور مردم و مسئولان در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: اه رمضان ماه نزول قرآن، ماه بندگی و شب زنده داری است و باید با بهره گیری از فیوضات این ماه مبارک از رحمت خداوند نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان برای مومنان علو درجات و برای گنهکاران نیز آمرزش گناهان را نوید می دهد ، بر بهره گیری از فرصت های این ماه تاکید کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان  در ادامه سخنان خود با اشاره  به واقعه ۷تیر گفت: تیر حادثه ای سرنوشت ساز بود که برای همگان درس عبرت  و تامل را به همراه داشت

حجت الاسلام مهدوی امین، شهید بهشتی را روحانی خلاق متفکر  و زمان شناس دانست و افزود: نظم، وقت شناسی  و امیدواری به آینده از ویژگی های شخصیتی آن بزرگوار بود به گونه ای که همیشه به آینده امیدوار بود  و با امید و حرکت به سمت جلو برای انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزنده ای بود .

وی، با اشاره به اینکه شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سهم بسزایی داشت گفت: اصل ولایت فقیه که مهمترین اصل قانون اساسی به شمار می رود با درایت و خدمت این شهید بزرگوار در قانون اساسی گنجانده شد ؛ امروز هم اصل  ولایت فقیه بعنوان مهمترین اساسی ترین  و کارآمدترین اصل قانون اساسی به شمار می رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطر نشان کرد: شهید بهشتی و شهدای انقلاب اسلامی که دشمنان اسلام، انقلاب نقشه ترور انها را طراحی کردند از روشنفکرانی بودند که به دین و شریعت اعتقادی اسمانی داشتند و جریان منحوس ترور این شخصیت های فرزانه را از انقلاب اسلامی گرفت.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به ششم تیر سالروز سو قصد به جان رهبر فرزانه انقلاب نیز گفت:خواست و   اراده خداوند بار دیگر بر این بود که این  ذخیره الهی برای اسلام  و  انقلاب حفظ شود.

وی، در پایان با اشاره به اینکه شخصیت های فداکاری در راه اسلام خون داده اند، تصریح کرد: امروز باید در  برابر هجمه های دشمنان، جهان اسلام باید با هم متحد باشیم و نگذاریم به اعتقادات ما خدشه ای وارد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha